Onze waarden vormen de kern van wie we zijn en hoe we werken. Mensen staan bij ons centraal, dat is waar onze dienstverlening om draait. We streven er iedere dag weer naar om de best mogelijke service te verlenen. Happy people. Dat is waar we het voor doen.
We luisteren naar gebruikers, stellen vriendelijkheid altijd centraal en besteden extra aandacht aan wat en hoe we communiceren. Zo maken we wonen en werken waardevoller. We just care.
We hebben het lef om ‘gewoon’ te doen. Zo blijven we leren en ontdekken en wordt onze dienstverlening elke dag een beetje beter.
Wij geloven in de kracht van samen: met collega’s, met gebruikers, met opdrachtgevers, stakeholders, partners, local heroes en start-ups. Zo leveren we de beste service tegen een eerlijke prijs.
Onze mensen werken veel zelfstandig, waardoor vertrouwen essentieel is. We hechten veel waarde aan expertise, betrokkenheid en integriteit. Zowel individueel als collectief nemen we verantwoordelijkheid en werken we met grote toewijding.
Wij geloven dat we wonen en werken waardevoller kunnen maken: leuker, verrassender, duurzamer en vooral gemakkelijker. We stellen niet het gebouw centraal, maar de mensen die er elke dag wonen en werken. Pas dan, vinden wij, kunnen we echt van waarde zijn.
In 2012 zijn we begonnen met het toepassen van deze visie. In de woontoren De Rotterdam hebben we, een beetje naar Amerikaans model, ons serviceconcept gelanceerd. Zo is er elke dag iemand op locatie die de gebruikers van dienst is: van grondige gebouwrondes lopen tot een lamp ophangen en van pakketjes aannemen tot een klusje achter de voordeur. Voor iedere klus in en rondom het gebouw hebben we een passende host. Proactief, vriendelijk, gastvrij, handig en discreet. Inmiddels werken onze hospitality hosts en servicemanagers in woon- en kantoorgebouwen van Groningen tot Maastricht.
In 2015 zijn we begonnen met het ontwikkelen van ons digital community platform, waarin wensen en behoeften van gebruikers centraal staan. We bieden onze app aan in de App Store, Google Play en via desktop. Gebruikers blijven via onze app op de hoogte van storingen, onderhoud en andere belangrijke zaken. Maar dat is natuurlijk niet alles. Babysitter boeken? Reservering maken voor de in-house gym? Aanmelden voor de silent disco in de binnentuin? Of een (reparatie-) verzoek indienen? Ook dat kan in de app.
Bij The James Company werken we elke dag aan een groenere toekomst door sterke gemeenschappen te bouwen en duurzaamheid centraal te stellen in alles wat we doen. Van lokale samenwerkingen, gezond beleid en tot het verminderen van onze CO2-uitstoot, we maken wonen, werken en leven niet alleen leuker, maar ook bewuster.