"Van Happy People word ik zelf ook happy!"






Jannie werkt al sinds jaar en dag bij The James Company op de Zuid-As waarbij ze werkzaam is als Host op locatie.
We stelden haar een aantal vragen over het werken bij The James Company.




Jannie vertelt over het werken bij The James Company.

Hi Jannie,

Wat leuk dat je wilt vertellen over je ervaring bij The James Company als ervaren kracht.

Hoe zie jij jouw rol binnen The James Company en het gebouw waarin je werkzaam bent?
Ik ben helemaal in mijn nopjes met de rol die ik heb. In mijn ogen houdt mijn rol ook niet op bij de deur van het gebouw, want het verbinden van bewoners met de buurt en andersom hoort er absoluut bij. Maar de nadruk ligt natuurlijk bij het reilen en zeilen binnen het gebouw. Denk hierbij aan het vroegtijdig oplossen van storingen en een praatje met een bewoner om te horen wat er speelt. Zorgen voor blije bewoners want van happy people word ik zelf ook happy!

Kun je eens meer vertellen over hoe jij buiten de muren van je gebouw werkt?
Voor de bewoners ben ik gaan zoeken naar manieren om meer cohesie met de buurt te creëren. Met nabij gelegen bedrijven, denk hierbij aan restaurants en barren, maar ook met een sportschool heb ik contact opgenomen om te kijken naar hoe we bewoners met elkaar maar ook met de buurt in contact konden brengen. Zo hebben we een bootcamp voor bewoners gehad en organiseer ik samen met lokale horeca af en toe een bewonersborrel.

En doe je dit allemaal zelf?
Nee, samen met twee andere collega’s zorgen we hiervoor waarbij één collega zich meer richt op het technische onderhoud. Daarnaast hebben we de ondersteuning van het team op kantoor. Wat ook fijn is dat we de support van een app en website hebben waarmee we, naast het face-to-face contact, ook online met onze bewoners kunnen communiceren.